Digitaalinen liiketoimintaLaajuus (10 op)
Tunnus: 4_LLAP2400
Laajuus
10 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija hallitsee pk-yrityksen digitaalisen liiketoiminnan lähtökohdat, vaatimukset ja tavoitteet.
Opiskelija osaa graafisen markkinointiviestinnän perusteet ja ymmärtää siihen liittyvien työkalujen käyttämisen. Opiskelija osaa soveltaa digitaalisen liiketoimintaympäristön vaatimia työkaluja ja työskentelymenetelmiä.
Opiskelija osaa digitaaliseen liiketoimintaan liittyvää englanninkielistä termistöä, viestintäkulttuuria ja osaa soveltaa tätä viestinnässään.
Sisältö
Digitaalisen liiketalouden peruskäsitteistö
Digitaaliset liiketoimintamallit ja ansaintamallit
Alustatalouden perusteet
Graafisen markkinointiviestinnän perusteet ja työkalut
Digitaalisen asiakaspalvelun ja myynnin kanavat
Sosiaalisen median kanavat ja sisältömarkkinointi
Esitietovaatimukset
Perusopinnot
Oppimateriaalit
Opettajien opintojakson aikana ilmoittamat ja jaettavat materiaalit.
Esitietovaatimukset
Perusopinnot
Ilmoittautumisaika
01.12.2024 - 15.01.2025
Ajoitus
06.01.2025 - 30.04.2025
Laajuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Tutkinto-ohjelma
- Liiketalouden tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Arvo Halme
- Ari Pitkänen
- Tiina Kuiri
- Milla Roth
- Leo Suomela
Opiskelijaryhmät
-
LL23SPMYLiiketalous, päivä, myynnin ja markkinoinnin kehittäjä
Toteutuksen kuvaus
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee pk-yrityksen digitaalisen liiketoiminnan lähtökohdat, vaatimukset ja tavoitteet.
Opiskelija osaa graafisen markkinointiviestinnän perusteet ja ymmärtää siihen liittyvien työkalujen käyttämisen. Opiskelija osaa soveltaa digitaalisen liiketoimintaympäristön vaatimia työkaluja ja työskentelymenetelmiä.
Opiskelija osaa digitaaliseen liiketoimintaan liittyvää englanninkielistä termistöä, viestintäkulttuuria ja osaa soveltaa tätä viestinnässään.
Sisällöt
- Digitaalisen liiketalouden peruskäsitteistö
- Digitaaliset liiketoimintamallit ja ansaintamallit
- Alustatalouden perusteet
- Graafisen markkinointiviestinnän perusteet ja työkalut
- Digitaalisen asiakaspalvelun ja myynnin kanavat
- Sosiaalisen median kanavat ja sisältömarkkinointi
Suoritustavat:
- Itsenäinen työskentely
- Ryhmätyöskentely
- Oppimistehtävät
- Käytännön projektityö
Opiskelijan ajankäyttö
10 opintopistettä = 270 h
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Yhteistyö yrityksien kanssa.
Esitietovaatimukset
Perusopinnot
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opettajien opintojakson aikana ilmoittamat ja jaettavat materiaalit.
Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 15.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 30.04.2024
Laajuus
10 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Arvo Halme
- Ari Pitkänen
- Tiina Kuiri
- Milla Roth
- Leo Suomela
Opiskelijaryhmät
-
LL22MYLiiketalous, Päivä, Myynnin ja markkinoinnin kehittäjä
Toteutuksen kuvaus
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee pk-yrityksen digitaalisen liiketoiminnan lähtökohdat, vaatimukset ja tavoitteet.
Opiskelija osaa graafisen markkinointiviestinnän perusteet ja ymmärtää siihen liittyvien työkalujen käyttämisen. Opiskelija osaa soveltaa digitaalisen liiketoimintaympäristön vaatimia työkaluja ja työskentelymenetelmiä.
Opiskelija osaa digitaaliseen liiketoimintaan liittyvää englanninkielistä termistöä, viestintäkulttuuria ja osaa soveltaa tätä viestinnässään.
Sisällöt
- Digitaalisen liiketalouden peruskäsitteistö
- Digitaaliset liiketoimintamallit ja ansaintamallit
- Alustatalouden perusteet
- Graafisen markkinointiviestinnän perusteet ja työkalut
- Digitaalisen asiakaspalvelun ja myynnin kanavat
- Sosiaalisen median kanavat ja sisältömarkkinointi
Suoritustavat:
- Itsenäinen työskentely
- Ryhmätyöskentely
- Oppimistehtävät
- Käytännön projektityö
Opiskelijan ajankäyttö
10 opintopistettä = 270 h
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Yhteistyö yrityksien kanssa.
Esitietovaatimukset
Perusopinnot
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opettajien opintojakson aikana ilmoittamat ja jaettavat materiaalit.