Asiakkuuksien hallintaLaajuus (5 op)
Tunnus: 4_LLXP2800
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa hyödyntää asiakkuuksia liiketoiminnan menestystekijänä. Hän osaa myös yhdistää asiakkaan ostoprosessin ja yrityksen myyntiprosessin hyödyntäen datan hallintaa. Opiskelija ymmärtää verkostoitumisen ja kumppanuuksien kehittämisen tärkeyden tämän hetken toimintaympäristössä. Opiskelija tuntee liiketoimintaan liittyvää ruotsinkielistä termistöä, pohjoismaista viestintäkulttuuria ja osaa soveltaa tätä viestinnässään.
Sisältö
Asiakaskokemuksen ja -arvon johtaminen, asiakastiedon ja CRM:n hyödyntäminen myyntiprosessin kehittämisessä, verkostojen ja kumppanuuksien merkitys menestyvälle liiketoiminnalle. Ruotsinkieliset suulliset ja kirjalliset soveltavat oppimistehtävät.
Esitietovaatimukset
Perusopinnot
Asiakasymmärrys ja yritystoiminnan analysointi
Oppimateriaalit
Opettajien ilmoittama materiaali ja muu opintojakson aikana jaettava materiaali
Esitietovaatimukset
Perusopinnot Asiakasymmärrys ja yritystoiminnan analysointi
Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 15.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 31.05.2024
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Marja-Elina Löf
- Mirja Vänttinen
- Ulla Pekkarinen
Opiskelijaryhmät
-
LL22MYLiiketalous, Päivä, Myynnin ja markkinoinnin kehittäjä
Esitietovaatimukset
Perusopinnot Asiakasymmärrys ja yritystoiminnan analysointi
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opettajien ilmoittama materiaali ja muu opintojakson aikana jaettava materiaali