Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen ja yritystoiminnan analysointiLaajuus (5 op)

Tunnus: 4_LLAP2200

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa analysoida yrityksen sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä sekä kilpailukykyä. Opiskelija osaa hyödyntää yritystoiminnan mittareita analysoinnissa. Opiskelija osaa arvioida yrityksen riskejä. Opiskelija osaa asiakkuuksien ja niitä mittaavien analyysien perusteet liiketoiminnan kehittämistyössä.

Sisältö

- Toimintaympäristön analysointi
- Yrityksen kilpailukyvyn analysointi
- Yritystoiminnan mittarit
- Riskienhallinta
- Myynnin ja markkinoinnin analyysityökalut
- Asiakaskokemus, asiakasymmärrys ja asiakasprofiilit

Esitietovaatimukset

Perusopinnot

Oppimateriaalit

Opettajien ilmoittamat materiaalit ja muu opintojakson aikana jaettava
materiaali

Esitietovaatimukset

Perusopinnot