Asiakaskokemuksen ja yritystoiminnan analysointiLaajuus (5 op)
Tunnus: 4_LLAP2200
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa analysoida yrityksen sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä sekä kilpailukykyä. Opiskelija osaa hyödyntää yritystoiminnan mittareita analysoinnissa. Opiskelija osaa arvioida yrityksen riskejä. Opiskelija osaa asiakkuuksien ja niitä mittaavien analyysien perusteet liiketoiminnan kehittämistyössä.
Sisältö
- Toimintaympäristön analysointi
- Yrityksen kilpailukyvyn analysointi
- Yritystoiminnan mittarit
- Riskienhallinta
- Myynnin ja markkinoinnin analyysityökalut
- Asiakaskokemus, asiakasymmärrys ja asiakasprofiilit
Esitietovaatimukset
Perusopinnot
Oppimateriaalit
Opettajien ilmoittamat materiaalit ja muu opintojakson aikana jaettava
materiaali
Esitietovaatimukset
Perusopinnot