Siirry suoraan sisältöön

Asiakkuuksien hallintaLaajuus (5 op)

Tunnus: 4_LLXP2800

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa hyödyntää asiakkuuksia liiketoiminnan menestystekijänä. Hän osaa myös yhdistää asiakkaan ostoprosessin ja yrityksen myyntiprosessin hyödyntäen datan hallintaa. Opiskelija ymmärtää verkostoitumisen ja kumppanuuksien kehittämisen tärkeyden tämän hetken toimintaympäristössä. Opiskelija tuntee liiketoimintaan liittyvää ruotsinkielistä termistöä, pohjoismaista viestintäkulttuuria ja osaa soveltaa tätä viestinnässään.

Sisältö

Asiakaskokemuksen ja -arvon johtaminen, asiakastiedon ja CRM:n hyödyntäminen myyntiprosessin kehittämisessä, verkostojen ja kumppanuuksien merkitys menestyvälle liiketoiminnalle. Ruotsinkieliset suulliset ja kirjalliset soveltavat oppimistehtävät.

Esitietovaatimukset

Perusopinnot
Asiakasymmärrys ja yritystoiminnan analysointi

Oppimateriaalit

Opettajien ilmoittama materiaali ja muu opintojakson aikana jaettava materiaali

Esitietovaatimukset

Perusopinnot Asiakasymmärrys ja yritystoiminnan analysointi

Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 15.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 31.05.2024

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous - AMK

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Marja-Elina Löf
  • Mirja Vänttinen
  • Ulla Pekkarinen
Opiskelijaryhmät
  • LL22MY
    Liiketalous, Päivä, Myynnin ja markkinoinnin kehittäjä

Esitietovaatimukset

Perusopinnot Asiakasymmärrys ja yritystoiminnan analysointi

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opettajien ilmoittama materiaali ja muu opintojakson aikana jaettava materiaali