Tuloksellinen verkkoliiketoimintaLaajuus (5 op)
Tunnus: 4_LWA0100
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa kuvata asiakaslähtöisen verkkoliiketoiminnan perusteet ja ansaintamallit. Opiskelija osaa määritellä verkkokaupan perustamiseen ja sen kehittämiseen liittyvät ydinprosessit wellness-liiketoiminta huomioiden. Hän osaa käyttää digitaalisen markkinoinnin keinoja sekä osaa hyödyntää kuluttajan ostoprosessia myynnin kasvattamiseksi. Hän osaa valita tärkeimmät mittarit, joilla verkkoliiketoiminnan tuloksellisuutta voi seurata ja mitata sekä osaa hyödyntää mittausanalytiikkaa.
Sisältö
- Verkkoliiketoiminnan perustaminen ja kehittäminen
- Verkkoliiketoiminnan myynnin kasvattaminen ja asiakaslähtöisyys
- Verkkokaupan analytiikka ja mittarit sekä niiden hyödyntäminen
- Verkkokaupan ydinprosessit ja ansaintamallit
- Wellness-teknologiat ja niiden hyödyntäminen
Esitietovaatimukset
Wellness-tutkinto-ohjelman 1. vuoden syksyn opinnot tai vastaava osaaminen.
Oppimateriaalit
Ilmoitetaan opintojakson alussa
Esitietovaatimukset
Wellness-tutkinto-ohjelman 1. vuoden syksyn opinnot tai vastaava osaaminen.
Ilmoittautumisaika
01.08.2024 - 15.09.2024
Ajoitus
06.09.2024 - 11.12.2024
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Tutkinto-ohjelma
- Wellness-liiketoiminnan tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Titta Järvenpää
Opiskelijaryhmät
-
LWB23SPLiiketalous, Wellness
-
LWA23SPLiiketalous, Wellness
Toteutuksen kuvaus
Osaat kuvata asiakaslähtöisen verkkoliiketoiminnan perusteet ja ansaintamallit. Osaat myös määritellä verkkokaupan perustamiseen ja sen kehittämiseen liittyvät ydinprosessit.
Ymmärrät verkkoliiketoiminnan markkinoinnin keinoja sekä osaat hyödyntää kuluttajan ostoprosessin analysointia myynnin kasvattamiseksi. Osaat valita tärkeimmät mittarit, joilla verkkoliiketoiminnan tuloksellisuutta voi seurata ja mitata sekä osat hyödyntää mittausanalytiikkaa. Opiskelija saa perusvalmiudet verkkokaupan perustamiseen ja sen kehittämiseen sekä myynnin kasvattamiseen.
Sisältö
• Verkkokaupan ansaintamallit
• Verkkokaupan perustaminen ja kehittäminen
• Verkkokaupan myynnin kasvattaminen ja asiakaslähtöisyys
• Verkkokaupan analytiikka ja mittarit sekä niiden hyödyntäminen
Opiskelijan ajankäyttö
Opintojakso 5 op koostuu (yht. 135h) seuraavasti
- Verkkomateriaalista ja luennoista (40h)
- Oppimispäiväkirjasta (40h)
- Tentistä (20h)
- Itseopiskelusta (35h)
Esitietovaatimukset
Wellness-tutkinto-ohjelman 1. vuoden syksyn opinnot tai vastaava osaaminen.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Ilmoitetaan opintojakson alussa
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 15.09.2023
Ajoitus
01.09.2023 - 06.12.2023
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Titta Järvenpää
Opiskelijaryhmät
-
LWA22SPLiiketalous, Wellness
-
LWB22SPLiiketalous, Wellness
Toteutuksen kuvaus
Osaat kuvata asiakaslähtöisen verkkoliiketoiminnan perusteet ja ansaintamallit. Osaat myös määritellä verkkokaupan perustamiseen ja sen kehittämiseen liittyvät ydinprosessit.
Ymmärrät verkkoliiketoiminnan markkinoinnin keinoja sekä osaat hyödyntää kuluttajan ostoprosessin analysointia myynnin kasvattamiseksi. Osaat valita tärkeimmät mittarit, joilla verkkoliiketoiminnan tuloksellisuutta voi seurata ja mitata sekä osat hyödyntää mittausanalytiikkaa. Opiskelija saa perusvalmiudet verkkokaupan perustamiseen ja sen kehittämiseen sekä myynnin kasvattamiseen.
Sisältö
• Verkkokaupan ansaintamallit
• Verkkokaupan perustaminen ja kehittäminen
• Verkkokaupan myynnin kasvattaminen ja asiakaslähtöisyys
• Verkkokaupan analytiikka ja mittarit sekä niiden hyödyntäminen
Opiskelijan ajankäyttö
Opintojakso 5 op koostuu (yht. 135h) seuraavasti
- Verkkomateriaalista ja luennoista (40h)
- Oppimispäiväkirjasta (40h)
- Tentistä (20h)
- Itseopiskelusta (35h)
Esitietovaatimukset
Wellness-tutkinto-ohjelman 1. vuoden syksyn opinnot tai vastaava osaaminen.
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Ilmoitetaan opintojakson alussa