Siirry suoraan sisältöön

Tuloksellinen verkkoliiketoimintaLaajuus (5 op)

Tunnus: 4_LWA0100

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa kuvata asiakaslähtöisen verkkoliiketoiminnan perusteet ja ansaintamallit. Opiskelija osaa määritellä verkkokaupan perustamiseen ja sen kehittämiseen liittyvät ydinprosessit wellness-liiketoiminta huomioiden. Hän osaa käyttää digitaalisen markkinoinnin keinoja sekä osaa hyödyntää kuluttajan ostoprosessia myynnin kasvattamiseksi. Hän osaa valita tärkeimmät mittarit, joilla verkkoliiketoiminnan tuloksellisuutta voi seurata ja mitata sekä osaa hyödyntää mittausanalytiikkaa.

Sisältö

- Verkkoliiketoiminnan perustaminen ja kehittäminen
- Verkkoliiketoiminnan myynnin kasvattaminen ja asiakaslähtöisyys
- Verkkokaupan analytiikka ja mittarit sekä niiden hyödyntäminen
- Verkkokaupan ydinprosessit ja ansaintamallit
- Wellness-teknologiat ja niiden hyödyntäminen

Esitietovaatimukset

Wellness-tutkinto-ohjelman 1. vuoden syksyn opinnot tai vastaava osaaminen.

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan opintojakson alussa

Esitietovaatimukset

Wellness-tutkinto-ohjelman 1. vuoden syksyn opinnot tai vastaava osaaminen.

Ilmoittautumisaika

01.08.2024 - 15.09.2024

Ajoitus

09.09.2024 - 11.12.2024

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous - AMK

Opetuskielet
  • Suomi
Tutkinto-ohjelma
  • Wellness-liiketoiminnan tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Titta Järvenpää
Opiskelijaryhmät
  • LWB23SP
    Liiketalous, Wellness
  • LWA23SP
    Liiketalous, Wellness

Toteutuksen kuvaus

Osaat kuvata asiakaslähtöisen verkkoliiketoiminnan perusteet ja ansaintamallit. Osaat myös määritellä verkkokaupan perustamiseen ja sen kehittämiseen liittyvät ydinprosessit.

Ymmärrät verkkoliiketoiminnan markkinoinnin keinoja sekä osaat hyödyntää kuluttajan ostoprosessin analysointia myynnin kasvattamiseksi. Osaat valita tärkeimmät mittarit, joilla verkkoliiketoiminnan tuloksellisuutta voi seurata ja mitata sekä osat hyödyntää mittausanalytiikkaa. Opiskelija saa perusvalmiudet verkkokaupan perustamiseen ja sen kehittämiseen sekä myynnin kasvattamiseen.

Sisältö
• Verkkokaupan ansaintamallit
• Verkkokaupan perustaminen ja kehittäminen
• Verkkokaupan myynnin kasvattaminen ja asiakaslähtöisyys
• Verkkokaupan analytiikka ja mittarit sekä niiden hyödyntäminen

Opiskelijan ajankäyttö

Opintojakso 5 op koostuu (yht. 135h) seuraavasti
- Verkkomateriaalista ja luennoista (40h)
- Oppimispäiväkirjasta (40h)
- Tentistä (20h)
- Itseopiskelusta (35h)

Esitietovaatimukset

Wellness-tutkinto-ohjelman 1. vuoden syksyn opinnot tai vastaava osaaminen.

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Ilmoitetaan opintojakson alussa