Siirry suoraan sisältöön

Innovatiivinen palveluprosessi ja asiakaskokemuksen johtaminenLaajuus (5 op)

Tunnus: 4_MYA400

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Markku Haapakoski
  • Titta Järvenpää

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija ymmärtää asiakas- ja käyttäjälähtöisyyden sekä hyvinvoinnin elementit vastuullisessa liiketoiminnassa. Opiskelija osaa implementoida niitä palvelukonseptien strategisessa kehittämisessä.
Opiskelija osaa analysoida, arvioida ja kehittää palvelujen taloudellista kannattavuutta.
Opiskelija osaa hyödyntää innovointimenetelmiä palvelujen tuotteistamisessa sekä kehittää ja tuottaa uusia toimintatapoja.
Opiskelija ymmärtää muutosprosesseihin liittyviä ilmiöitä ja kykenee soveltamaan osaamistaan hyvinvoinnin johtamisessa sekä organisaation uudistumisessa erilaisissa työyhteisöissä.

Sisältö

- kestävän asiakaslähtöisen palveluprosessin suunnittelu ja kehittäminen
- asiakkuuksien kehittäminen ja asiakaskokemuksen johtaminen
- erilaiset palvelukonseptit ja liiketoimintamallit
- kilpailukykyinen ja kannattava palvelutuote
- palveluinnovaatiot
- toimintaympäristön palvelukulttuuri ja muutostekijät

Lisätiedot

Opintojakso voidaan toteuttaa englannin kielellä