Siirry suoraan sisältöön

Matkailu- ja palveluliiketoiminnan myynnin kehittäminenLaajuus (5 op)

Tunnus: 4_MYA200

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Markku Haapakoski

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää myyntityön ja markkinoinnin strategisten valintojen merkityksen matkailu- ja hyvinvointialan yritykselle ja toimialalle. Myynnin ja asiakaskokemuksen johtaminen.

Hallitsee oman myynti-, vuorovaikutus- ja asiakkuusosaamisen sekä osaa arvioida omaa myyntiosaamistaan. Osaa soveltaa modernin myynnin ja markkinoinnin välineitä digitalisoituvassa ja kansainvälistyvässä toimintaympäristössä.

Sisältö

- Myynti- ja markkinointistrategian valinnat: asiakasymmärrys, toimintaympäristön analysointi ja tulevaisuuden myyntikanavat
- Kansainvälinen myynti: kulttuuriymmärrys, myyntiverkostot
- Sisältömarkkinointi: elämyksellisyys, tarinallistaminen
- Moderni myynti: asiakkaan ongelmanratkaisu ja ratkaisumyynti
- Monimuotoiset myynti- ja markkinointi ja jakelukanavat, sosiaalisen median kanavat
- Digitaalinen markkinointi ja myynti