Siirry suoraan sisältöön

Myyntitaidot ja asiakkuudetLaajuus (5 op)

Tunnus: LX00BN12

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Titta Järvenpää
  • Tiina Kuiri
  • Salla Willman
  • Ari Pitkänen

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- määritellä vastuullisen myynnin perusteet ja soveltaa myynnin perusteita työelämässä
- määritellä vastuullisen asiakaspalvelun ja palveluprosessin vaiheet
- nimetä erilaiset palvelukanavat ja –tilanteet
- nimetä asiakkuuksien merkityksen myynnissä ja asiakaspalvelussa

Sisältö

- myynnin perusteet
- asiakaspalvelu ja asiakasprosessien vaiheet osana yrityksen myyntiä
- palvelukanavat ja -tilanteet osana asiakkuuksien hallintaa ja myyntiä
- vastuullisuus asiakkuuksien hallinnassa ja myynnissä
- henkilöstö osana myyntiä ja asiakaspalvelua