Myyntitaidot ja asiakkuudetLaajuus (5 op)
Tunnus: LX00BN12
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Titta Järvenpää
- Tiina Kuiri
- Salla Willman
- Ari Pitkänen
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- määritellä vastuullisen myynnin perusteet ja soveltaa myynnin perusteita työelämässä
- määritellä vastuullisen asiakaspalvelun ja palveluprosessin vaiheet
- nimetä erilaiset palvelukanavat ja –tilanteet
- nimetä asiakkuuksien merkityksen myynnissä ja asiakaspalvelussa
Sisältö
- myynnin perusteet
- asiakaspalvelu ja asiakasprosessien vaiheet osana yrityksen myyntiä
- palvelukanavat ja -tilanteet osana asiakkuuksien hallintaa ja myyntiä
- vastuullisuus asiakkuuksien hallinnassa ja myynnissä
- henkilöstö osana myyntiä ja asiakaspalvelua