Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM (5 op)
Toteutuksen tunnus: 4_RAK061-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 15.09.2023
Ajoitus
01.08.2023 - 31.12.2023
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Luonnonvara-ala - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
45 - 45
Opettaja
- Suvi Kyytsönen
- Saara Tolonen
Opiskelijaryhmät
-
RA20SMAgrologin (AMK) tutkinto-ohjelma, monimuoto
-
RA20SPAgrologin (AMK) tutkinto-ohjelma, Päivätoteutus
- Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 25.09.2023 10:00 - 12:00
- Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 02.10.2023 10:00 - 12:00
- Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 09.10.2023 08:00 - 10:00
- BYOD - Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 09.10.2023 14:00 - 16:00
- Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 10.10.2023 08:00 - 10:00
- Työpaja Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 10.10.2023 16:00 - 18:00
- Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 11.10.2023 16:00 - 18:00
- Viestintä Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 12.10.2023 08:00 - 12:00
- Työpaja Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 12.10.2023 12:00 - 14:00
- Viestintä Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 24.10.2023 08:00 - 12:00
- Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 30.10.2023 08:00 - 10:00
- Työpaja Työpaja Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 06.11.2023 12:00 - 14:00
- Työpaja Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 07.11.2023 14:00 - 16:00
- viestintä Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 08.11.2023 08:00 - 12:00
- Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 08.11.2023 12:00 - 14:00
- Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 22.11.2023 08:00 - 10:00
- Työpaja Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 27.11.2023 12:00 - 14:00
- Työpaja Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 27.11.2023 14:00 - 16:00
- Zoom Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 28.11.2023 10:00 - 13:00
- LUENTO Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 29.11.2023 14:00 - 16:00
- Zoom Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 01.12.2023 12:00 - 15:00
- Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 11.12.2023 12:00 - 14:00
- Viestintä Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 19.12.2023 08:00 - 10:00
- Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 20.12.2023 08:00 - 14:00
Toteutuksen kuvaus
Opiskelija osaa
- soveltaa asiakaspalvelu- ja markkinointitaitoja käytännön asiantuntijatehtävissä
- hyödyntää sosiaalista mediaa oman asiantuntijuuden sekä yrityksen tai organisaation toiminnan kehittämisessä
- kehittää palveluita palautteen perusteella
Sisältö
- Hyvän asiakaspalvelun elementit ja taidot
- Asiakkaan profilointi
- Asiakastilanteiden hallinta
- Palvelumuotoilu
- Suullinen, kirjallinen ja sähköinen markkinointiviestintä
- Työvälineohjelmistojen ja muiden sovellusten vaativampi käyttö (mm. sähköpostin ja kalenterin käyttö, sähköisen palaverin järjestäminen, Office 365 ja muut some- ja pilvipalvelut sekä keskeisimmät asiantuntijan työvälineet yrityksissä ja -organisaatioissa)
- Tietosuojakäytänteet ja -riskit
Arviointi: 0 - 5
Opiskelijan ajankäyttö
5 op = 135 h opiskelijan työtä
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Yritysvierailut
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
eAineistot
Lisätietoja opiskelijoille
Moodle-kurssi: https://moodle.savonia.fi/course/view.php?id=18126
Moodle-kurssi avautuu ensimmäiseksi lähiopetustunniksi.