Siirry suoraan sisältöön

Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM (5 op)

Toteutuksen tunnus: 4_RAK061-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 15.09.2023

Ajoitus

01.08.2023 - 31.12.2023

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Luonnonvara-ala - AMK

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

45 - 45

Opettaja

  • Suvi Kyytsönen
  • Saara Tolonen

Opiskelijaryhmät

  • RA20SM
    Agrologin (AMK) tutkinto-ohjelma, monimuoto
  • RA20SP
    Agrologin (AMK) tutkinto-ohjelma, Päivätoteutus
  • Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 25.09.2023 10:00 - 12:00
  • Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 02.10.2023 10:00 - 12:00
  • Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 09.10.2023 08:00 - 10:00
  • BYOD - Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 09.10.2023 14:00 - 16:00
  • Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 10.10.2023 08:00 - 10:00
  • Työpaja Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 10.10.2023 16:00 - 18:00
  • Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 11.10.2023 16:00 - 18:00
  • Viestintä Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 12.10.2023 08:00 - 12:00
  • Työpaja Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 12.10.2023 12:00 - 14:00
  • Viestintä Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 24.10.2023 08:00 - 12:00
  • Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 30.10.2023 08:00 - 10:00
  • Työpaja Työpaja Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 06.11.2023 12:00 - 14:00
  • Työpaja Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 07.11.2023 14:00 - 16:00
  • viestintä Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 08.11.2023 08:00 - 12:00
  • Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 08.11.2023 12:00 - 14:00
  • Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 22.11.2023 08:00 - 10:00
  • Työpaja Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 27.11.2023 12:00 - 14:00
  • Työpaja Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 27.11.2023 14:00 - 16:00
  • Zoom Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 28.11.2023 10:00 - 13:00
  • LUENTO Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 29.11.2023 14:00 - 16:00
  • Zoom Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 01.12.2023 12:00 - 15:00
  • Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 11.12.2023 12:00 - 14:00
  • Viestintä Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 19.12.2023 08:00 - 10:00
  • Asiakastyön välineet RA20SP ja RA20SM 4_RAK061-3001 / 20.12.2023 08:00 - 14:00

Toteutuksen kuvaus

Opiskelija osaa
- soveltaa asiakaspalvelu- ja markkinointitaitoja käytännön asiantuntijatehtävissä
- hyödyntää sosiaalista mediaa oman asiantuntijuuden sekä yrityksen tai organisaation toiminnan kehittämisessä
- kehittää palveluita palautteen perusteella

Sisältö

- Hyvän asiakaspalvelun elementit ja taidot
- Asiakkaan profilointi
- Asiakastilanteiden hallinta
- Palvelumuotoilu
- Suullinen, kirjallinen ja sähköinen markkinointiviestintä
- Työvälineohjelmistojen ja muiden sovellusten vaativampi käyttö (mm. sähköpostin ja kalenterin käyttö, sähköisen palaverin järjestäminen, Office 365 ja muut some- ja pilvipalvelut sekä keskeisimmät asiantuntijan työvälineet yrityksissä ja -organisaatioissa)
- Tietosuojakäytänteet ja -riskit

Arviointi: 0 - 5

Opiskelijan ajankäyttö

5 op = 135 h opiskelijan työtä

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Yritysvierailut

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

eAineistot

Lisätietoja opiskelijoille

Moodle-kurssi: https://moodle.savonia.fi/course/view.php?id=18126

Moodle-kurssi avautuu ensimmäiseksi lähiopetustunniksi.