Siirry suoraan sisältöön

Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW23SM (5 op)

Toteutuksen tunnus: 4_LWM8050-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.12.2024 - 15.01.2025

Ajoitus

06.01.2025 - 23.05.2025

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus (op)

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalous - AMK

Opetuskielet

  • Suomi

Tutkinto-ohjelma

  • Wellness-liiketoiminnan tutkinto-ohjelma

Opettaja

  • Satu Majamaa
  • Risto Rasku

Opiskelijaryhmät

  • LW23SM
    Liiketalous, Wellness, monimuoto

Toteutuksen kuvaus

Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.

Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.

Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa myyntitoimia myyntiprosessin eri vaiheissa. Opiskelija osaa hyödyntää erilaisia myynnin välineitä.
Opiskelija tuntee B2B-myynnin erityispiirteet sekä osaa tarjota asiakkaalle soveltuvia ratkaisuja. Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän keinojen ja eri medioiden kokonaisuuden sekä osaa arvioida markkinointiviestintäsuunnitelmaa. Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat luennot, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.

Opiskelija tuntee wellness- palvelujen markkinointiin liittyvän keskeisen lainsäädännön ja osaa soveltaa sitä käytännön ratkaisutilanteissa. Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu. Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat itsenäinen opiskelu, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.

Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella. Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.

Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %

Opiskelijan ajankäyttö

Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali