Siirry suoraan sisältöön

Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM (5 op)

Toteutuksen tunnus: 4_RAK061-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.08.2024 - 15.09.2024

Ajoitus

09.09.2024 - 20.12.2024

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Ruokajärjestelmä

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

20 - 30

Opettaja

  • Suvi Kyytsönen
  • Saara Tolonen

Opiskelijaryhmät

  • RA21SM
    Agrologin (AMK) tutkinto-ohjelma, monimuoto
  • RA21SP
    Agrologin (AMK) tutkinto-ohjelma, Päivätoteutus
  • Viestintä - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 10.09.2024 10:00 - 14:00
  • Viestintä ja asiakaspalvelu aloitus - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 10.09.2024 14:00 - 16:00
  • Viestintä - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 12.09.2024 08:00 - 12:00
  • Teoria - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 23.09.2024 12:00 - 14:00
  • Teoria - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 01.10.2024 10:00 - 12:00
  • Viestintä - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 10.10.2024 08:00 - 12:00
  • Teoria - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 10.10.2024 12:00 - 14:00
  • Teoria - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 30.10.2024 12:00 - 14:00
  • Teoria - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 30.10.2024 14:00 - 16:00
  • Viestintä - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 04.11.2024 09:00 - 12:00
  • Viestintä - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 05.11.2024 09:00 - 12:00
  • Viestintä - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 06.11.2024 08:00 - 12:00
  • Teoria - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 08.11.2024 12:00 - 14:00
  • Teoria - Asiakastyön välineet RA21SP ja RA21SM 4_RAK061-3002 / 08.11.2024 14:00 - 16:00

Toteutuksen kuvaus

Opiskelija osaa
- soveltaa asiakaspalvelu- ja markkinointitaitoja käytännön asiantuntijatehtävissä
- hyödyntää sosiaalista mediaa oman asiantuntijuuden sekä yrityksen tai organisaation toiminnan kehittämisessä
- kehittää palveluita palautteen perusteella

Sisältö

- Hyvän asiakaspalvelun elementit ja taidot
- Asiakkaan profilointi
- Asiakastilanteiden hallinta
- Palvelumuotoilu
- Suullinen, kirjallinen ja sähköinen markkinointiviestintä
- Työvälineohjelmistojen ja muiden sovellusten vaativampi käyttö (mm. sähköpostin ja kalenterin käyttö, sähköisen palaverin järjestäminen, Office 365 ja muut some- ja pilvipalvelut sekä keskeisimmät asiantuntijan työvälineet yrityksissä ja -organisaatioissa)
- Tietosuojakäytänteet ja -riskit

Arviointi: 0 - 5

Opiskelijan ajankäyttö

5 op = 135 h opiskelijan työtä

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Yritysvierailut

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

eAineistot

Lisätietoja opiskelijoille

Moodle-kurssi: [LINKKI LISÄTÄÄN ENSIMMÄISEKSI TUNNIKSI]

Moodle-kurssi avautuu ensimmäiseksi opetuskerraksi.