Siirry suoraan sisältöön

Wellness-palveluiden myynti ja markkinointiLaajuus (5 op)

Tunnus: 4_LWA600

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa myyntitoimia myyntiprosessin eri vaiheissa. Opiskelija osaa hyödyntää erilaisia myynnin välineitä.
Opiskelija tuntee BtoB-myynnin erityispiirteet sekä osaa tarjota asiakkaalle soveltuvia ratkaisuja.
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän keinojen ja eri medioiden kokonaisuuden sekä osaa tehdä markkinointiviestintäsuunnitelman.
Opiskelija tuntee wellness- palvelujen markkinointiin liittyvän keskeisen lainsäädännön ja osaa soveltaa sitä käytännön ratkaisutilanteissa.

Sisältö

Henkilökohtainen myyntityö
BtoB-myynti
Markkinointiviestintä
Markkinointiin liittyvä lainsäädäntö

Oppimateriaalit

Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali

Ilmoittautumisaika

01.12.2024 - 15.01.2025

Ajoitus

06.01.2025 - 27.05.2025

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous - AMK

Opetuskielet
  • Suomi
Tutkinto-ohjelma
  • Wellness-liiketoiminnan tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Satu Majamaa
  • Risto Rasku
Opiskelijaryhmät
  • LWB23SP
    Liiketalous, Wellness
  • LWA23SP
    Liiketalous, Wellness

Toteutuksen kuvaus

Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.

Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa myyntitoimia myyntiprosessin eri vaiheissa. Opiskelija osaa hyödyntää erilaisia myynnin välineitä.
Opiskelija tuntee B2B-myynnin erityispiirteet sekä osaa tarjota asiakkaalle soveltuvia ratkaisuja. Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän keinojen ja eri medioiden kokonaisuuden sekä osaa arvioida markkinointiviestintäsuunnitelmaa. Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat luennot, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.

Opiskelija tuntee wellness- palvelujen markkinointiin liittyvän keskeisen lainsäädännön ja osaa soveltaa sitä käytännön ratkaisutilanteissa. Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat oppitunnit, harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu.

Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella.
Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.

Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %

Opiskelijan ajankäyttö

Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opintojakson moodlessa ilmoitettava materiaali

Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 15.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 28.05.2024

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous - AMK

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Satu Majamaa
  • Ari Pitkänen
  • Tiina Kuiri
  • Jukka Honkanen
Opiskelijaryhmät
  • LWA22SP
    Liiketalous, Wellness
  • LWB22SP
    Liiketalous, Wellness

Toteutuksen kuvaus

Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.

Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat oppitunnit, harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu.
Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat luennot, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.

Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella.
Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.

Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %

Opiskelijan ajankäyttö

Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali

Ilmoittautumisaika

01.12.2022 - 15.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 30.04.2023

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tutkintokoulutus yhteiset - AMK

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Ari Pitkänen
  • Tiina Kuiri
  • Jukka Honkanen
Opiskelijaryhmät
  • LWB21SP
    Liiketalous, Wellness
  • LWA21SP
    Liiketalous, Wellness

Toteutuksen kuvaus

Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.

Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat oppitunnit, harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu.
Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat luennot, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.

Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella.
Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.

Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %

Opiskelijan ajankäyttö

Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali