Siirry suoraan sisältöön

Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP (5 op)

Toteutuksen tunnus: 4_LWA600-3002

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 15.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 28.05.2024

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous - AMK

Opetuskielet

  • Suomi

Opettaja

  • Satu Majamaa
  • Ari Pitkänen
  • Tiina Kuiri
  • Jukka Honkanen

Opiskelijaryhmät

  • LWA22SP
    Liiketalous, Wellness
  • LWB22SP
    Liiketalous, Wellness
  • Aloitus. Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 09.01.2024 10:00 - 12:00
  • Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 12.01.2024 10:00 - 12:00
  • Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 19.01.2024 10:00 - 12:00
  • Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 31.01.2024 10:00 - 12:00
  • Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 02.02.2024 08:00 - 10:00
  • Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 02.02.2024 12:00 - 14:00
  • Yritysvieras. Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 06.02.2024 12:30 - 14:00
  • Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 07.02.2024 10:00 - 12:00
  • Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 09.02.2024 10:00 - 12:00
  • Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 12.02.2024 12:00 - 14:00
  • Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 14.02.2024 12:00 - 14:00
  • Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 15.02.2024 12:00 - 14:00
  • Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 19.02.2024 10:00 - 12:00
  • Työpaja. Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 28.02.2024 12:00 - 14:00
  • Työpaja. Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 19.03.2024 13:30 - 15:30

Toteutuksen kuvaus

Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.

Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat oppitunnit, harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu.
Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat luennot, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.

Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella.
Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.

Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %

Opiskelijan ajankäyttö

Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali