Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP (5 op)
Toteutuksen tunnus: 4_LWA600-3002
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 15.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 28.05.2024
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Satu Majamaa
- Ari Pitkänen
- Tiina Kuiri
- Jukka Honkanen
Opiskelijaryhmät
-
LWA22SPLiiketalous, Wellness
-
LWB22SPLiiketalous, Wellness
- Aloitus. Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 09.01.2024 10:00 - 12:00
- Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 12.01.2024 10:00 - 12:00
- Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 19.01.2024 10:00 - 12:00
- Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 31.01.2024 10:00 - 12:00
- Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 02.02.2024 08:00 - 10:00
- Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 02.02.2024 12:00 - 14:00
- Yritysvieras. Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 06.02.2024 12:30 - 14:00
- Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 07.02.2024 10:00 - 12:00
- Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 09.02.2024 10:00 - 12:00
- Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 12.02.2024 12:00 - 14:00
- Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 14.02.2024 12:00 - 14:00
- Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 15.02.2024 12:00 - 14:00
- Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 19.02.2024 10:00 - 12:00
- Työpaja. Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 28.02.2024 12:00 - 14:00
- Työpaja. Wellness-palveluiden myynti ja markkinointi LW22SP 4_LWA600-3002 / 19.03.2024 13:30 - 15:30
Toteutuksen kuvaus
Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.
Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat oppitunnit, harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu.
Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat luennot, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.
Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella.
Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.
Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %
Opiskelijan ajankäyttö
Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali