Asiakaslähtöisten palvelujen kehittäminen ja viestintäLaajuus (5 op)
Tunnus: YT00BQ01
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Anu Kinnunen
Osaamistavoitteet
Osaamistavoitteet:
Opiskelija osaa asiakaslähtöisen palvelumuotoilun perusteet, ja menetelmät sekä hyödyntää sitä oman työnsä kehittämisessä kuntoutus- ja hyvinvointialalla.
Opiskelija soveltaa työssään monimuotoista viestintää palveluiden kehittämisessä, niin asiakkaan, työyhteisön kuin yhteiskunnan tasolla.
Opiskelija osaa arvioida ja kehittää palveluiden saavutettavuutta sekä esteettömyyttä.
Sisältö
- Palvelumuotoilun perusteet ja menetelmät
- Monimuotoinen viestintä ja vaikuttaminen yksilö-, työyhteisö- sekä yhteiskuntatasolla
- Saavutettavuus ja esteettömyys
Oppimateriaalit
Ajankohtainen, monipuolinen kirjallisuus ja tutkimus sekä videoluennot. Ilmoitetaan opintojaksolla.
Esitietovaatimukset
Ei vaadittavia esitietovaatimuksia
Ilmoittautumisaika
01.12.2024 - 15.01.2025
Ajoitus
01.01.2025 - 31.07.2025
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous - YAMK
Opetuskielet
- Suomi
Tutkinto-ohjelma
- Kuntoutus- ja hyvinvointipalvelujen kehittämisen asiantuntijan tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Anu Kinnunen
- Ulla Pekkarinen
Opiskelijaryhmät
-
TYKU25KYKuntoutus- ja hyvinvointipalvelujen kehittämisen asiantuntija (YAMK)
Toteutuksen kuvaus
Aktiivinen osallistuminen etäopetuspäiviin, itsenäiset ja yhteisölliset oppimistehtävät, itse- ja vertaisarviointi
Etäopetuspäivät: 24.1.2025 klo 8.15-16.00, 5.2.2025 klo 16.00-18.00, 14.3.2025 klo 9-15.
Tehtävät Moodlessa
Opiskelijan ajankäyttö
Kokonaistyöaika 136t. Lähiopetuspäivät verkossa 16t. Itsenäisen opiskelun osuus 119t.
Esitietovaatimukset
Ei vaadittavia esitietovaatimuksia
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Ajankohtainen, monipuolinen kirjallisuus ja tutkimus sekä videoluennot. Ilmoitetaan opintojaksolla.