Siirry suoraan sisältöön

Brändin kiteyttäminen ja tarinallisuusLaajuus (5 op)

Tunnus: JO00BI56

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Hannu Autti
  • Timo Sirviö

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- osaa käyttää brändiä yrityksen osana yrityksen menestystekijöitä.
- osaa rakentaa brändiä tarinallisesti.
- osaa huomioida kohderyhmän brändityössä
- osaa kehittää yrityksen brändiä pitkäjänteisesti vuosikelloa hyödyntäen.

Sisältö

Opintojaksolla opiskelijat tutustuvat yrityksen brändin kehittämiseen osana yrityksen menestystekijöitä. Opiskelija ymmärtää tarinallisuuden merkityksen osana yrityksen sisäistä ja ulkoista toimintaa. Opintojakson aikana järjestetään yksi workshop, jossa tutustutaan käytännönläheisesti, kuinka sanoitetaan yrityksen ydintarinaa.

Keskeiset sisällöt
• Start with why
• Visio, missio ja strategia
• Tarinallisuus osana brändin rakentamista
• Brändi-identiteetti ja brändi-imago
• Tone of voice — viestinnällinen näkökulma brändityöhön