Siirry suoraan sisältöön

Digitaalinen brändi ja asiakaskokemus: JOA23SDIG

Tunnus: JOA23SDIG

Kesto:
1 vuotta (20 op)

Aloituslukukausi:
Syksy 2023

Opetuskieli:
suomi

Koulutuksen kuvaus

Koulutuksen aikana kehitetään yrityksen digitaalista brändiä ja asiakaskokemusta, sekä syvennetään digitaalisen markkinoinnin osaamista käytännössä. Koulutuksessa parannetaan yrityksen digitaalista näkyvyyttä yhdessä asiantuntijoiden kanssa sparraillen ja ideoiden. Koulutus sisältää henkilökohtaista ohjausta yrityksen valitsemiin osa-alueisiin. Koulutuksen aikana toteutetaan yritykselle digitaalista markkinointia kehittävä projekti, joka antaa valmiuksia kasvattaa liiketoimintaa digikanavien kautta.

Asiantuntijuuden kehittyminen

Opiskelija
- osaa kehittää yrityksen digitaalista markkinointia
- osaa käyttää ajantasaisia digitaalisen markkinoinnin välineitä yrityksen markkinoinnissa
- osaa tarkastella yrityksen digitaalisen näkyvyyden kehittämistä monipuolisesti ja käytännönläheisesti.
- osaa kehittää digitaalisen markkinoinnin taitojaan ja käyttää osaamistaan.

Asiantuntijuus kehittyy opintojaksoille määriteltyjen osaamistavoitteiden kautta. Koulutuksen keskeisenä tavoitteena on kehittää yrityksen digitaalista brändiä ja asiakaskokemusta. Koulutuksessa painotetaan käytännönläheistä tekemistä.

Toteutus

Opinnot koostuvat itseopiskeltavista verkkomateriaaleista, joita ohjaavat laadukkaat videomateriaalit. Lisäksi jokaiseen opintojaksoon kuuluu 3 tunnin mittainen työpajapäivä ja jokaiselle tarvittaessa tunnin mittainen sparraussessio yhdessä opettajan kanssa oman idean kehittämiseksi eteenpäin. Työpajat voidaan toteuttaa etäyhteydellä tai paikan päällä Savonian kampukselle Kuopiossa.

Koulutus on mahdollista integroida osaksi omaa työtä. Koulutuksen aikana osallistujalla on mahdollisuus toteuttaa projektia omaan yritykseen, jolloin koulutusosuudet nivoutuvat yhteen.

Valitse opintojen ajoitus tai rakennenäkymä.

Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain tai lukukausittain.

Tunnus Opinnon nimi Laajuus (op) 2023-2024 Syksy
2023
Kevät
2024
1. / 2023 2. / 2024
JOA23SDIG-1001
Digitaalinen brändi ja asiakaskokemus opinnot

(Valitaan kaikki)

20
JO00BI56 Brändin kiteyttäminen ja tarinallisuus 5
JO00BI57 Asiakaskokemuksen kehittäminen verkossa 5
JO00BI58 Mobiilivideot ja -valokuvaus osana markkinointia 5
JO00BI59 Monikanavaiset mainoskampanjat 5
Yhteensä 20 20 10 10 10 10

Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.

Tunnus Opinnon nimi Laajuus (op)
JOA23SDIG-1001
Digitaalinen brändi ja asiakaskokemus opinnot

(Valitaan kaikki)

20
JO00BI56 Brändin kiteyttäminen ja tarinallisuus 5
JO00BI57 Asiakaskokemuksen kehittäminen verkossa 5
JO00BI58 Mobiilivideot ja -valokuvaus osana markkinointia 5
JO00BI59 Monikanavaiset mainoskampanjat 5