Monikanavaiset mainoskampanjatLaajuus (5 op)
Tunnus: JO00BI59
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Tiina Kuiri
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
- Opiskelija tuntee sosiaalisen median eri julkaisukanavia ja niiden käyttäjäryhmiä .
- Tunnistaa monikanavaisen kampanjoinnin edut ja hyödyt.
- Pystyy suunnittelemaan, toteuttamaan ja analysoimaan monikanavaisen markkinointikampanjan huomioiden vuosikellon
Sisältö
Opintojaksolla opiskelija pääsee tutustumaan monikanavaisen kampanjan erilaisiin elementteihin ja toteuttaa monikanavaisen mainoskampanjan valitulle kohdeyritykselle. Opintojaksolla hyödynnetään aikaisemmissa opinnoissa opittuja asioita monikanavaisen kampanjan suunnittelussa.
Keskeiset sisällöt
- Brändin vaikutus monikanavaisessa kampanjoinnissa
- Sisällöntuotanto osana monikanavaista kampanjointia
- Monikanavaisen kampanjan rakentaminen, toteuttaminen ja analysointi
Ilmoittautumisaika
12.08.2023 - 14.09.2023
Ajoitus
11.03.2024 - 06.05.2024
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Jatkuvan oppimisen tulosyksikkö
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Tiina Kuiri
Toteutuksen kuvaus
Oppimismenetelmät:
- työpajatyöskentely
- itsenäinen opiskelu
- sparraus opettajien kanssa
- Digipedagogiset ratkaisu
Suoritustavat:
- Aktiivinen osallistuminen: harjoitustehtävien tekeminen
- Itsenäinen opiskelu Moodle-alustalla
- Osallistuminen workshoppiin
Opiskelijan ajankäyttö
Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27tuntia).
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Oppimistehtävät toteutaan yritykselle.
Lisätietoja opiskelijoille
Opintojakso on viimeinen osa Digitaalinen brändi ja asiakaskokemus 20 op - opintokokonaisuutta.
Opintojakso 11.3.–6.5.2024 välisenä aikana, joka on viimeinen osa Digitaalisen brändin ja asiakaskokemuksen kokonaisuudessa.