Siirry suoraan sisältöön

Monikanavaiset mainoskampanjatLaajuus (5 op)

Tunnus: JO00BI59

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Tiina Kuiri

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija:
- Opiskelija tuntee sosiaalisen median eri julkaisukanavia ja niiden käyttäjäryhmiä .
- Tunnistaa monikanavaisen kampanjoinnin edut ja hyödyt.
- Pystyy suunnittelemaan, toteuttamaan ja analysoimaan monikanavaisen markkinointikampanjan huomioiden vuosikellon

Sisältö

Opintojaksolla opiskelija pääsee tutustumaan monikanavaisen kampanjan erilaisiin elementteihin ja toteuttaa monikanavaisen mainoskampanjan valitulle kohdeyritykselle. Opintojaksolla hyödynnetään aikaisemmissa opinnoissa opittuja asioita monikanavaisen kampanjan suunnittelussa.

Keskeiset sisällöt
- Brändin vaikutus monikanavaisessa kampanjoinnissa
- Sisällöntuotanto osana monikanavaista kampanjointia
- Monikanavaisen kampanjan rakentaminen, toteuttaminen ja analysointi

Ilmoittautumisaika

12.08.2023 - 14.09.2023

Ajoitus

11.03.2024 - 06.05.2024

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Jatkuvan oppimisen tulosyksikkö

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Tiina Kuiri

Toteutuksen kuvaus

Oppimismenetelmät:
- työpajatyöskentely
- itsenäinen opiskelu
- sparraus opettajien kanssa
- Digipedagogiset ratkaisu

Suoritustavat:
- Aktiivinen osallistuminen: harjoitustehtävien tekeminen
- Itsenäinen opiskelu Moodle-alustalla
- Osallistuminen workshoppiin

Opiskelijan ajankäyttö

Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27tuntia).

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Oppimistehtävät toteutaan yritykselle.

Lisätietoja opiskelijoille

Opintojakso on viimeinen osa Digitaalinen brändi ja asiakaskokemus 20 op - opintokokonaisuutta.
Opintojakso 11.3.–6.5.2024 välisenä aikana, joka on viimeinen osa Digitaalisen brändin ja asiakaskokemuksen kokonaisuudessa.