Asiakaskokemuksen kehittäminen verkossaLaajuus (5 op)
Tunnus: JO00BI57
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Vastuuhenkilö
- Tiina Kuiri
- Kirsi Miettinen
Osaamistavoitteet
Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- Tunnistaa monikanavaisen asiakaskokemuksen merkityksen
- Kykenee kehittämään asiakaskokemusta digitaalisissa kanavissa
- Saa valmiuksia kehittää ja analysoida verkkosivujen asiakaskokemusta
Sisältö
Opintojakson aikana opiskelija tunnistaa monikanavaisen asiakaskokemuksen kehittämisen merkityksen verkossa. Opintojakson aikana opiskelija pääsee tutustumaan itsenäisesti verkkoympäristössä asiakaskokemukseen vaikuttaviin asioihin muun muassa erilaisten sisältöjen ja tehtävien avulla. Opintojakson aikana järjestetään yksi workshop, jossa tutustutaan yhdessä käytännönläheisesti verkkosivujen kehittämiseen asiakaskokemuksen näkökulmasta.
Keskeiset sisällöt:
- Asiakaskokemus käsitteenä
- Asiakaskokemuksen ymmärrys palvelusuunnittelussa (value proposition design)
- Monikanavainen asiakaskokemus
- Verkkosivujen kehittäminen asiakaskokemuksen näkökulmasta