Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen kehittäminen verkossaLaajuus (5 op)

Tunnus: JO00BI57

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Tiina Kuiri
  • Kirsi Miettinen

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuaan opiskelija
- Tunnistaa monikanavaisen asiakaskokemuksen merkityksen
- Kykenee kehittämään asiakaskokemusta digitaalisissa kanavissa
- Saa valmiuksia kehittää ja analysoida verkkosivujen asiakaskokemusta

Sisältö

Opintojakson aikana opiskelija tunnistaa monikanavaisen asiakaskokemuksen kehittämisen merkityksen verkossa. Opintojakson aikana opiskelija pääsee tutustumaan itsenäisesti verkkoympäristössä asiakaskokemukseen vaikuttaviin asioihin muun muassa erilaisten sisältöjen ja tehtävien avulla. Opintojakson aikana järjestetään yksi workshop, jossa tutustutaan yhdessä käytännönläheisesti verkkosivujen kehittämiseen asiakaskokemuksen näkökulmasta.

Keskeiset sisällöt:
- Asiakaskokemus käsitteenä
- Asiakaskokemuksen ymmärrys palvelusuunnittelussa (value proposition design)
- Monikanavainen asiakaskokemus
- Verkkosivujen kehittäminen asiakaskokemuksen näkökulmasta