Digitaalinen brändi ja asiakaskokemus: JOA23SDIG
Tunnus: JOA23SDIG
Koulutuksen kuvaus
Koulutuksen aikana kehitetään yrityksen digitaalista brändiä ja asiakaskokemusta, sekä syvennetään digitaalisen markkinoinnin osaamista käytännössä. Koulutuksessa parannetaan yrityksen digitaalista näkyvyyttä yhdessä asiantuntijoiden kanssa sparraillen ja ideoiden. Koulutus sisältää henkilökohtaista ohjausta yrityksen valitsemiin osa-alueisiin. Koulutuksen aikana toteutetaan yritykselle digitaalista markkinointia kehittävä projekti, joka antaa valmiuksia kasvattaa liiketoimintaa digikanavien kautta.
Asiantuntijuuden kehittyminen
Opiskelija
- osaa kehittää yrityksen digitaalista markkinointia
- osaa käyttää ajantasaisia digitaalisen markkinoinnin välineitä yrityksen markkinoinnissa
- osaa tarkastella yrityksen digitaalisen näkyvyyden kehittämistä monipuolisesti ja käytännönläheisesti.
- osaa kehittää digitaalisen markkinoinnin taitojaan ja käyttää osaamistaan.
Asiantuntijuus kehittyy opintojaksoille määriteltyjen osaamistavoitteiden kautta. Koulutuksen keskeisenä tavoitteena on kehittää yrityksen digitaalista brändiä ja asiakaskokemusta. Koulutuksessa painotetaan käytännönläheistä tekemistä.
Toteutus
Opinnot koostuvat itseopiskeltavista verkkomateriaaleista, joita ohjaavat laadukkaat videomateriaalit. Lisäksi jokaiseen opintojaksoon kuuluu 3 tunnin mittainen työpajapäivä ja jokaiselle tarvittaessa tunnin mittainen sparraussessio yhdessä opettajan kanssa oman idean kehittämiseksi eteenpäin. Työpajat voidaan toteuttaa etäyhteydellä tai paikan päällä Savonian kampukselle Kuopiossa.
Koulutus on mahdollista integroida osaksi omaa työtä. Koulutuksen aikana osallistujalla on mahdollisuus toteuttaa projektia omaan yritykseen, jolloin koulutusosuudet nivoutuvat yhteen.
Valitse opintojen ajoitus tai rakennenäkymä.
Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain tai lukukausittain.
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) | 2023-2024 |
Syksy
2023 |
Kevät
2024 |
1. / 2023 | 2. / 2024 |
---|---|---|---|---|---|---|---|
JOA23SDIG-1001 |
Digitaalinen brändi ja asiakaskokemus opinnot
(Valitaan kaikki) |
20 | |||||
JO00BI56 | Brändin kiteyttäminen ja tarinallisuus | 5 | |||||
JO00BI57 | Asiakaskokemuksen kehittäminen verkossa | 5 | |||||
JO00BI58 | Mobiilivideot ja -valokuvaus osana markkinointia | 5 | |||||
JO00BI59 | Monikanavaiset mainoskampanjat | 5 | |||||
Yhteensä | 20 | 20 | 10 | 10 | 10 | 10 |
Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistemäärät määräytyvät valinnaisten opintojen mukaisesti. Pidätämme oikeuden opetussuunnitelmien muutoksiin mm. sisältöjen päivitystarpeiden takia.
Tunnus | Opinnon nimi | Laajuus (op) |
---|---|---|
JOA23SDIG-1001 |
Digitaalinen brändi ja asiakaskokemus opinnot
(Valitaan kaikki) |
20 |
JO00BI56 | Brändin kiteyttäminen ja tarinallisuus | 5 |
JO00BI57 | Asiakaskokemuksen kehittäminen verkossa | 5 |
JO00BI58 | Mobiilivideot ja -valokuvaus osana markkinointia | 5 |
JO00BI59 | Monikanavaiset mainoskampanjat | 5 |