Siirry suoraan sisältöön

Yrityskuva ja brändiLaajuus (10 op)

Tunnus: 4_DAPM903

Laajuus

10 op

Opetuskieli

  • suomi

Vastuuhenkilö

  • Kirsi Miettinen
  • Petra Suominen

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa brändin tulkinnan ja luomisen periaatteet. Opiskelija osaa soveltaa brändin dna:ta suunnittelussa, muotoilussa ja viestinnässä sekä ymmärtää bränditeorian ja strategian merkityksen organisaatioiden toiminnassa.

Opiskelija tunnistaa tuote- ja yrityskuvan osana tuotteen tai palvelun suunnittelua ja markkinointia. Opiskelija osaa luoda visuaalisen ilmeen tuotteelle tai palvelulle sekä tuottaa esittely- ja markkinointimateriaalia.

Sisältö

• Yrityksen identiteetin, profiilin ja imagon tunnistaminen
• Design management ja bränditeorian perusteet
• Brändin rakentamisen periaatteet
• Visuaalisen ilmeen luonti ja graafinen suunnittelu
• Brändi viestinnässä ja visuaalisessa markkinoinnissa

Esitietovaatimukset

Vaaditaan nämä edeltävät opinnot • Muotoilun ensimmäisen vuoden opinnot • Graafinen suunnittelu