Asiakaskokemuksen ja yritystoiminnan analysointi LL22MY (5 op)
Toteutuksen tunnus: 4_LLAP2200-3001
Toteutuksen perustiedot
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 15.09.2023
Ajoitus
01.09.2023 - 31.12.2023
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 50
Opettaja
- Ari Pitkänen
- Sirpa Vauhkonen
Opiskelijaryhmät
-
LL22MYLiiketalous, Päivä, Myynnin ja markkinoinnin kehittäjä
- Oppimistehtävien esitykset. Asiakaskokemuksen ja yritystoiminnan analysointi, LL22MY 4_LLAP2200-3001 / 05.12.2023 08:00 - 14:00
- Reflektiotentti. Asiakaskokemuksen ja yritystoiminnan analysointi LL22MY 4_LLAP2200-3001 / 08.12.2023 12:30 - 14:00
Toteutuksen kuvaus
Arviointiasteikko 0-5
Toteutustavat:
- Luennot, ryhmätyöskentely, esitykset, itsenäinen opiskelu ja tiedon hankinta
Suoritustavat ja arvioinnin perusteet:
- Oppimistehtävä 1, 45 %
- Oppimistehtävä 2, 35 %
- Oppimistehtävä 3 , 20 %
Moodle-sivustolla tarkempaa tietoa ja tukevaa materiaalia.
Toteutuksen valinnaiset suoritustavat
Osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT) tarkoittaa aiemmin hankitun osaamisen tai opintojen aikana muualla hankitun osaamisen hyväksilukemista. Jos hallitset kuvatut osaamistavoitteet, voit hakea hyväksilukumenettelyä.
Opiskelijan ajankäyttö
Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1op=27tuntia), jakautuu pääpiirteittäin seuraavasti;
Luennot 48 tuntia
Itsenäinen opiskelu 87 tuntia
Esitykset ja tentti 10 tuntia
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Kurssin aikana tehdään ryhmässä aidolle yritykselle oppimistehtävä. Ohje tähän julkaistaan moodlessa.
Yritysvieraita, joista ilmoitetaan kurssin alkupuolella.
Esitietovaatimukset
Perusopinnot
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opettajien ilmoittamat materiaalit ja muu opintojakson aikana jaettava
materiaali
Lisätietoja opiskelijoille
Arvostetaan aktiivista osallistumista