Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen ja yritystoiminnan analysointi LL22MY (5 op)

Toteutuksen tunnus: 4_LLAP2200-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 15.09.2023

Ajoitus

01.09.2023 - 31.12.2023

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous - AMK

Opetuskielet

  • Suomi

Paikat

0 - 50

Opettaja

  • Ari Pitkänen
  • Sirpa Vauhkonen

Opiskelijaryhmät

  • LL22MY
    Liiketalous, Päivä, Myynnin ja markkinoinnin kehittäjä
  • Oppimistehtävien esitykset. Asiakaskokemuksen ja yritystoiminnan analysointi, LL22MY 4_LLAP2200-3001 / 05.12.2023 08:00 - 14:00
  • Reflektiotentti. Asiakaskokemuksen ja yritystoiminnan analysointi LL22MY 4_LLAP2200-3001 / 08.12.2023 12:30 - 14:00

Toteutuksen kuvaus

Arviointiasteikko 0-5

Toteutustavat:
- Luennot, ryhmätyöskentely, esitykset, itsenäinen opiskelu ja tiedon hankinta

Suoritustavat ja arvioinnin perusteet:
- Oppimistehtävä 1, 45 %
- Oppimistehtävä 2, 35 %
- Oppimistehtävä 3 , 20 %

Moodle-sivustolla tarkempaa tietoa ja tukevaa materiaalia.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

Osaamisen tunnistaminen ja tunnustaminen (AHOT) tarkoittaa aiemmin hankitun osaamisen tai opintojen aikana muualla hankitun osaamisen hyväksilukemista. Jos hallitset kuvatut osaamistavoitteet, voit hakea hyväksilukumenettelyä.

Opiskelijan ajankäyttö

Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1op=27tuntia), jakautuu pääpiirteittäin seuraavasti;

Luennot 48 tuntia

Itsenäinen opiskelu 87 tuntia

Esitykset ja tentti 10 tuntia

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Kurssin aikana tehdään ryhmässä aidolle yritykselle oppimistehtävä. Ohje tähän julkaistaan moodlessa.

Yritysvieraita, joista ilmoitetaan kurssin alkupuolella.

Esitietovaatimukset

Perusopinnot

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opettajien ilmoittamat materiaalit ja muu opintojakson aikana jaettava
materiaali

Lisätietoja opiskelijoille

Arvostetaan aktiivista osallistumista