Myyntiprosessin hallintaLaajuus (5 op)
Tunnus: 4_LLM8050
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää ja pystyy hyödyntämään asiakkuuksia liiketoiminnan menestystekijänä. Hän osaa myös yhdistää asiakkaan ostoprosessin ja yrityksen myyntiprosessin hyödyntäen datan hallintaa. Opiskelija ymmärtää verkostoitumisen ja kumppanuuksien kehittämisen tärkeyden. Hän perehtyy jakson eri aiheisiin myös keskeisimmän englanninkielisen sanaston näkökulmasta ja soveltaa tätä osaamistaan kirjallisessa ja suullisessa viestinnässä englannin kielellä.
Sisältö
- Asiakaskokemuksen ja -arvon johtaminen,
- Asiakastiedon ja CRM:n hyödyntäminen myyntiprosessin kehittämisessä,
- Myynnin kehittäminen ja johtaminen
- Verkostojen ja kumppanuuksien merkitys menestyvälle liiketoiminnalle.
- Englanninkieliset suulliset ja kirjalliset soveltavat oppimistehtävät.
Esitietovaatimukset
perusopinnot
Oppimateriaalit
Opettajien ilmoittamat materiaalit ja muu opintojakson aikana jaettava materiaali
Esitietovaatimukset
perusopinnot
Ilmoittautumisaika
01.08.2023 - 15.09.2023
Ajoitus
01.09.2023 - 31.12.2023
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Liiketalous - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 60
Opettaja
- Mirja Vänttinen
- Milla Roth
- Ulla Pekkarinen
Opiskelijaryhmät
-
LL22SMLiiketalous, monimuoto
Toteutuksen kuvaus
Oppimismenetelmät ja suoritustapa: Verkko-opinnot, ryhmätehtävät, tentti.
Arvioinnin perusteet: Harjoitustehtävä 50%, tentti 50%, englannin osuus Hyv/hyl.
Kurssin sisältö: Asiakaskokemuksen ja -arvon johtaminen, asiakastiedon ja CRM:n hyödyntäminen myyntiprosessin kehittämisessä, myynnin kehittäminen ja johtaminen, verkostojen ja kumppanuuksien merkitys menestyvälle liiketoiminnalle sekä englanninkieliset suulliset ja kirjalliset soveltavat oppimistehtävät.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Harjoitustehtävät on mahdollista toteuttaa työelämäkonteksteissa.
Esitietovaatimukset
perusopinnot
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opettajien ilmoittamat materiaalit ja muu opintojakson aikana jaettava materiaali
Lisätietoja opiskelijoille
kirjallisuus ja aineistot 4o h
ryhmätyö (sisältää serminaarin) 60 h
tentti 30 h
kirjallisuus & muu aineisto 5 h
Ilmoittautumisaika
01.12.2022 - 01.01.2023
Ajoitus
01.01.2023 - 31.07.2023
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Tutkintokoulutus yhteiset - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
0 - 60
Opettaja
- Mirja Vänttinen
- Sandor Kovacs
- Ulla Pekkarinen
Opiskelijaryhmät
-
LL21SMLiiketalous, monimuoto
Toteutuksen kuvaus
Oppimismenetelmät ja suoritustapa: Verkko-opinnot, ryhmätehtävät, tentti.
Arvioinnin perusteet: Harjoitustehtävä 50%, tentti 50%, englannin osuus Hyv/hyl.
Kurssin sisältö: Asiakaskokemuksen ja -arvon johtaminen, asiakastiedon ja CRM:n hyödyntäminen myyntiprosessin kehittämisessä, myynnin kehittäminen ja johtaminen, verkostojen ja kumppanuuksien merkitys menestyvälle liiketoiminnalle sekä englanninkieliset suulliset ja kirjalliset soveltavat oppimistehtävät.
Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö
Harjoitustehtävät on mahdollista toteuttaa työelämäkonteksteissa.
Esitietovaatimukset
perusopinnot
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opettajien ilmoittamat materiaalit ja muu opintojakson aikana jaettava materiaali
Lisätietoja opiskelijoille
kirjallisuus ja aineistot 4o h
ryhmätyö (sisältää serminaarin) 60 h
tentti 30 h
kirjallisuus & muu aineisto 5 h