Siirry suoraan sisältöön

Myyntiprosessin hallintaLaajuus (5 op)

Tunnus: 4_LLM8050

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija ymmärtää ja pystyy hyödyntämään asiakkuuksia liiketoiminnan menestystekijänä. Hän osaa myös yhdistää asiakkaan ostoprosessin ja yrityksen myyntiprosessin hyödyntäen datan hallintaa. Opiskelija ymmärtää verkostoitumisen ja kumppanuuksien kehittämisen tärkeyden. Hän perehtyy jakson eri aiheisiin myös keskeisimmän englanninkielisen sanaston näkökulmasta ja soveltaa tätä osaamistaan kirjallisessa ja suullisessa viestinnässä englannin kielellä.

Sisältö

- Asiakaskokemuksen ja -arvon johtaminen,
- Asiakastiedon ja CRM:n hyödyntäminen myyntiprosessin kehittämisessä,
- Myynnin kehittäminen ja johtaminen
- Verkostojen ja kumppanuuksien merkitys menestyvälle liiketoiminnalle.
- Englanninkieliset suulliset ja kirjalliset soveltavat oppimistehtävät.

Esitietovaatimukset

perusopinnot

Oppimateriaalit

Opettajien ilmoittamat materiaalit ja muu opintojakson aikana jaettava materiaali

Esitietovaatimukset

perusopinnot

Ilmoittautumisaika

01.08.2023 - 15.09.2023

Ajoitus

01.09.2023 - 31.12.2023

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Liiketalous - AMK

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 60

Opettaja
  • Mirja Vänttinen
  • Milla Roth
  • Ulla Pekkarinen
Opiskelijaryhmät
  • LL22SM
    Liiketalous, monimuoto

Toteutuksen kuvaus

Oppimismenetelmät ja suoritustapa: Verkko-opinnot, ryhmätehtävät, tentti.
Arvioinnin perusteet: Harjoitustehtävä 50%, tentti 50%, englannin osuus Hyv/hyl.
Kurssin sisältö: Asiakaskokemuksen ja -arvon johtaminen, asiakastiedon ja CRM:n hyödyntäminen myyntiprosessin kehittämisessä, myynnin kehittäminen ja johtaminen, verkostojen ja kumppanuuksien merkitys menestyvälle liiketoiminnalle sekä englanninkieliset suulliset ja kirjalliset soveltavat oppimistehtävät.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Harjoitustehtävät on mahdollista toteuttaa työelämäkonteksteissa.

Esitietovaatimukset

perusopinnot

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opettajien ilmoittamat materiaalit ja muu opintojakson aikana jaettava materiaali

Lisätietoja opiskelijoille

kirjallisuus ja aineistot 4o h
ryhmätyö (sisältää serminaarin) 60 h
tentti 30 h
kirjallisuus & muu aineisto 5 h

Ilmoittautumisaika

01.12.2022 - 01.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 31.07.2023

Laajuus

5 op

Toteutustapa

Lähiopetus

Yksikkö

Tutkintokoulutus yhteiset - AMK

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 60

Opettaja
  • Mirja Vänttinen
  • Sandor Kovacs
  • Ulla Pekkarinen
Opiskelijaryhmät
  • LL21SM
    Liiketalous, monimuoto

Toteutuksen kuvaus

Oppimismenetelmät ja suoritustapa: Verkko-opinnot, ryhmätehtävät, tentti.
Arvioinnin perusteet: Harjoitustehtävä 50%, tentti 50%, englannin osuus Hyv/hyl.
Kurssin sisältö: Asiakaskokemuksen ja -arvon johtaminen, asiakastiedon ja CRM:n hyödyntäminen myyntiprosessin kehittämisessä, myynnin kehittäminen ja johtaminen, verkostojen ja kumppanuuksien merkitys menestyvälle liiketoiminnalle sekä englanninkieliset suulliset ja kirjalliset soveltavat oppimistehtävät.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Harjoitustehtävät on mahdollista toteuttaa työelämäkonteksteissa.

Esitietovaatimukset

perusopinnot

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opettajien ilmoittamat materiaalit ja muu opintojakson aikana jaettava materiaali

Lisätietoja opiskelijoille

kirjallisuus ja aineistot 4o h
ryhmätyö (sisältää serminaarin) 60 h
tentti 30 h
kirjallisuus & muu aineisto 5 h