Wellness-palveluiden myynti ja markkinointiLaajuus (5 op)
Tunnus: 4_LWM8050
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa myyntitoimia myyntiprosessin eri vaiheissa. Opiskelija osaa hyödyntää erilaisia myynnin välineitä.
Opiskelija tuntee BtoB-myynnin erityispiirteet sekä osaa tarjota asiakkaalle soveltuvia ratkaisuja.
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän keinojen ja eri medioiden kokonaisuuden sekä osaa tehdä markkinointiviestintäsuunnitelman.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointiviestinnän perusmateriaalia (teksti- ja visuaalinen suunnittelu).
Opiskelija tuntee wellness-palvelujen markkinointiin liittyvän keskeisen lainsäädännön ja osaa soveltaa sitä käytännön ratkaisutilanteissa.
Sisältö
Henkilökohtainen myyntityö
BtoB-myynti
Markkinointiviestintä
Markkinointiin liittyvä lainsäädäntö
Oppimateriaalit
Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali
Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 15.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 24.05.2024
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus (op)
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalous - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Satu Majamaa
- Ari Pitkänen
- Tiina Kuiri
- Jukka Honkanen
Opiskelijaryhmät
-
LW22SMLiiketalous, Wellness
Toteutuksen kuvaus
Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.
Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu. Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat itsenäinen opiskelu, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.
Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella. Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.
Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %
Opiskelijan ajankäyttö
Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali