Siirry suoraan sisältöön

Wellness-palveluiden myynti ja markkinointiLaajuus (5 op)

Tunnus: 4_LWM8050

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa myyntitoimia myyntiprosessin eri vaiheissa. Opiskelija osaa hyödyntää erilaisia myynnin välineitä.
Opiskelija tuntee BtoB-myynnin erityispiirteet sekä osaa tarjota asiakkaalle soveltuvia ratkaisuja.
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän keinojen ja eri medioiden kokonaisuuden sekä osaa tehdä markkinointiviestintäsuunnitelman.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointiviestinnän perusmateriaalia (teksti- ja visuaalinen suunnittelu).
Opiskelija tuntee wellness-palvelujen markkinointiin liittyvän keskeisen lainsäädännön ja osaa soveltaa sitä käytännön ratkaisutilanteissa.

Sisältö

Henkilökohtainen myyntityö
BtoB-myynti
Markkinointiviestintä
Markkinointiin liittyvä lainsäädäntö

Oppimateriaalit

Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali

Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 15.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 24.05.2024

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus (op)

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalous - AMK

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Satu Majamaa
  • Ari Pitkänen
  • Tiina Kuiri
  • Jukka Honkanen
Opiskelijaryhmät
  • LW22SM
    Liiketalous, Wellness

Toteutuksen kuvaus

Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.

Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu. Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat itsenäinen opiskelu, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.

Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella. Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.

Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %

Opiskelijan ajankäyttö

Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali