Siirry suoraan sisältöön

Wellness-palveluiden myynti ja markkinointiLaajuus (5 op)

Tunnus: 4_LWM8050

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa myyntitoimia myyntiprosessin eri vaiheissa. Opiskelija osaa hyödyntää erilaisia myynnin välineitä.
Opiskelija tuntee BtoB-myynnin erityispiirteet sekä osaa tarjota asiakkaalle soveltuvia ratkaisuja.
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän keinojen ja eri medioiden kokonaisuuden sekä osaa tehdä markkinointiviestintäsuunnitelman.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointiviestinnän perusmateriaalia (teksti- ja visuaalinen suunnittelu).
Opiskelija tuntee wellness-palvelujen markkinointiin liittyvän keskeisen lainsäädännön ja osaa soveltaa sitä käytännön ratkaisutilanteissa.

Sisältö

Henkilökohtainen myyntityö
BtoB-myynti
Markkinointiviestintä
Markkinointiin liittyvä lainsäädäntö

Oppimateriaalit

Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali

Ilmoittautumisaika

01.12.2024 - 15.01.2025

Ajoitus

06.01.2025 - 23.05.2025

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus (op)

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalous - AMK

Opetuskielet
  • Suomi
Tutkinto-ohjelma
  • Wellness-liiketoiminnan tutkinto-ohjelma
Opettaja
  • Satu Majamaa
  • Risto Rasku
Opiskelijaryhmät
  • LW23SM
    Liiketalous, Wellness, monimuoto

Toteutuksen kuvaus

Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.

Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.

Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa myyntitoimia myyntiprosessin eri vaiheissa. Opiskelija osaa hyödyntää erilaisia myynnin välineitä.
Opiskelija tuntee B2B-myynnin erityispiirteet sekä osaa tarjota asiakkaalle soveltuvia ratkaisuja. Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän keinojen ja eri medioiden kokonaisuuden sekä osaa arvioida markkinointiviestintäsuunnitelmaa. Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat luennot, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.

Opiskelija tuntee wellness- palvelujen markkinointiin liittyvän keskeisen lainsäädännön ja osaa soveltaa sitä käytännön ratkaisutilanteissa. Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu. Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat itsenäinen opiskelu, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.

Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella. Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.

Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %

Opiskelijan ajankäyttö

Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali

Ilmoittautumisaika

01.12.2023 - 15.01.2024

Ajoitus

01.01.2024 - 24.05.2024

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus (op)

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Liiketalous - AMK

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Satu Majamaa
  • Ari Pitkänen
  • Tiina Kuiri
  • Jukka Honkanen
Opiskelijaryhmät
  • LW22SM
    Liiketalous, Wellness

Toteutuksen kuvaus

Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.

Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu. Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat itsenäinen opiskelu, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.

Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella. Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.

Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %

Opiskelijan ajankäyttö

Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali

Ilmoittautumisaika

01.12.2022 - 15.01.2023

Ajoitus

01.01.2023 - 30.04.2023

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus (op)

5 op

Toteutustapa

Etäopetus

Yksikkö

Tutkintokoulutus yhteiset - AMK

Opetuskielet
  • Suomi
Opettaja
  • Ari Pitkänen
  • Tiina Kuiri
  • Jukka Honkanen
Opiskelijaryhmät
  • LW21SM
    Liiketalous, Wellness

Toteutuksen kuvaus

Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.

Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu. Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat itsenäinen opiskelu, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.

Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella. Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.

Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %

Opiskelijan ajankäyttö

Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)

Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus

Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali