Wellness-palveluiden myynti ja markkinointiLaajuus (5 op)
Tunnus: 4_LWM8050
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa myyntitoimia myyntiprosessin eri vaiheissa. Opiskelija osaa hyödyntää erilaisia myynnin välineitä.
Opiskelija tuntee BtoB-myynnin erityispiirteet sekä osaa tarjota asiakkaalle soveltuvia ratkaisuja.
Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän keinojen ja eri medioiden kokonaisuuden sekä osaa tehdä markkinointiviestintäsuunnitelman.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa markkinointiviestinnän perusmateriaalia (teksti- ja visuaalinen suunnittelu).
Opiskelija tuntee wellness-palvelujen markkinointiin liittyvän keskeisen lainsäädännön ja osaa soveltaa sitä käytännön ratkaisutilanteissa.
Sisältö
Henkilökohtainen myyntityö
BtoB-myynti
Markkinointiviestintä
Markkinointiin liittyvä lainsäädäntö
Oppimateriaalit
Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali
Ilmoittautumisaika
01.12.2024 - 15.01.2025
Ajoitus
06.01.2025 - 23.05.2025
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus (op)
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalous - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Tutkinto-ohjelma
- Wellness-liiketoiminnan tutkinto-ohjelma
Opettaja
- Satu Majamaa
- Risto Rasku
Opiskelijaryhmät
-
LW23SMLiiketalous, Wellness, monimuoto
Toteutuksen kuvaus
Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.
Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.
Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa myyntitoimia myyntiprosessin eri vaiheissa. Opiskelija osaa hyödyntää erilaisia myynnin välineitä.
Opiskelija tuntee B2B-myynnin erityispiirteet sekä osaa tarjota asiakkaalle soveltuvia ratkaisuja. Opiskelija tuntee markkinointiviestinnän keinojen ja eri medioiden kokonaisuuden sekä osaa arvioida markkinointiviestintäsuunnitelmaa. Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat luennot, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.
Opiskelija tuntee wellness- palvelujen markkinointiin liittyvän keskeisen lainsäädännön ja osaa soveltaa sitä käytännön ratkaisutilanteissa. Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu. Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat itsenäinen opiskelu, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.
Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella. Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.
Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %
Opiskelijan ajankäyttö
Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali
Ilmoittautumisaika
01.12.2023 - 15.01.2024
Ajoitus
01.01.2024 - 24.05.2024
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus (op)
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Liiketalous - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Satu Majamaa
- Ari Pitkänen
- Tiina Kuiri
- Jukka Honkanen
Opiskelijaryhmät
-
LW22SMLiiketalous, Wellness
Toteutuksen kuvaus
Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.
Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu. Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat itsenäinen opiskelu, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.
Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella. Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.
Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %
Opiskelijan ajankäyttö
Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali
Ilmoittautumisaika
01.12.2022 - 15.01.2023
Ajoitus
01.01.2023 - 30.04.2023
Laajuus
5 op
Virtuaaliosuus (op)
5 op
Toteutustapa
Etäopetus
Yksikkö
Tutkintokoulutus yhteiset - AMK
Opetuskielet
- Suomi
Opettaja
- Ari Pitkänen
- Tiina Kuiri
- Jukka Honkanen
Opiskelijaryhmät
-
LW21SMLiiketalous, Wellness
Toteutuksen kuvaus
Opintojakso sisältää markkinointia 3 op ja markkinointioikeutta 2 op.
Juridiikan osuudessa opetusmenetelminä ovat harjoitustehtävät pienryhmissä sekä omatoiminen opiskelu. Markkinoinnin osuudessa opetusmenetelminä ovat itsenäinen opiskelu, oppimistehtävä ja harjoitukset ryhmissä.
Arviointi 0-5 tapahtuu koko opintojakson yhteisen casetyön perusteella. Muut ryhmätyöt arvioidaan asteikolla hyväksytty / hylätty.
Arvosana muodostuu:
juridiikan osuus 40 %
markkinoinnin osuus 60 %
Opiskelijan ajankäyttö
Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia)
Oppimateriaali ja suositeltava kirjallisuus
Opintojakson alkaessa ilmoitettava materiaali